יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

עמוס בוחניק - הסיבות לרכישת ביטוח שיניים

ביטוח שיניים הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר שכל אחד מאתנו יכול לעשות. טיפולי שיניים ללא ביטוח הם טיפולים יקרים מאוד שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. חשוב לעשות ביטוח שיניים כדי לשמור על בריאות השן וכדי לא להיגרר להוצאות כבדות במקרי חירום.
עמוס בוחניק
מאת: ד"ר עמוס בוחניק
ביטוח שיניים עוזר לשמור על בריאות השן
ביטוח שיניים כולל לא רק ביטוח במקרי חירום אלא גם טיפולי שיניים מניעתיים כמו ניקוי שיניים ובדיקות שיניים שגרתיות. רבים נמנעים להגיע לרופא השיניים עד שהם מרגישים כאב או אי נוחות גדולה מאוד. אם יש לכם ביטוח שיניים אתם יכולים להגיע לרופא השיניים לעיתים קרובות יותר מבלי להיגרר להוצאות כבדות. שמירה על שגרת טיפולים ובדיקות קבועה תבטיח לכם שיניים בריאות יותר לזמן רב יותר. כמו כן, ד"ר עמוס בוחניק מוסיף, אם אכן תתגלה בעיה היא תתגלה בזמן וייתכן מאוד שתמנעו מעצמכם טיפולים ארוכים וכואבים.
ביטוח שיניים משתלם בטווח הרחוק
בטווח הרחוק, אין כמעט אדם שלא יזדקק לטיפול שיניים כלשהו. בזמן כזה או אחר, כולנו נאלצים להגיע לרופא השיניים לקבלת טיפול. לכן, ביטוח שיניים משתלם מאוד בטווח הרחוק. מכיוון שאנו יודעים שנזדקק לטיפולי שיניים למעשה לא מדובר כאן בביטוח מסוג "אם יקרה המקרה אני אקבל תמורה להשקעה" אלא יותר בסוג של תכנית חיסכון המיועדת ספציפית לטיפולי שיניים.
ביטוח שיניים למקרי חירום
כולנו יודעים שטיפולי שיניים הם עסק יקר, במיוחד אם מדובר בטיפולי חירום לשיניים. אין כמעט מישהו שלא נזקק ולו פעם אחת בחייו לטיפול שיניים דחוף. טיפולי שיניים דחופים יכולים להיות יקרים מאוד וכמובן שמדובר כאן בהוצאה בלתי צפויה. ביטוח שיניים יבטיח לכם שלא תופתעו עם הוצאה גבוהה במיוחד. הביטוח יכסה את טיפול החירום ואת טיפולי ההמשך.
עמוס בוחניק הינו רופא שיניים ויזם בתחום ביטוחי השניים, המשמש בנוסף כיועץ לחברות ופרטיים בתחום רפואת השיניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה